יום רביעי, 8 ביוני 2011

נעליים אורטופדיות לתחושה טובה


לאחרונה התחלתי להרגיש כאבים ברגליים, זה היה לא רק בהליכה ארוכה אלא אפילו כאשר הייתי צועד כמה מטרים ספורים. מלבד הליכה גם לפעמים בזמן ישיבה הייתי מרגיש את הרגלים ככה שהבנתי שמשהו לא תקין עובר על הגוף שלי.

הלכתי לרופא המשפחה שלי וזה הפנה אותי אל מומחה אורטופדיה על מנת והאחרון יבדוק אותי בצורה יסודית ויעלה על הבעיה ויפתור לי אותה בצורה הטובה והמקצועית ביותר. אותו מומחה אורטופדיה שמעתי עליו רבות וגם חברים רבים המליצו לי עליו.

לאחר פגישה קצרה ובדיקה לא ארוכה המומחה אורטופדיה אמר לי שאם אני רוצה שיהיה לי יותר נוח ופחות כואב אז עלי לעבור ולשקול נעליים אורטופדיות שאלו יהיו המושיעות שלי שבעזרתן כל הכאבים שיש לי ברגליים יעברו וההליכה שלי תהיה יותר נכונה בזכות אותן נעליים אורטופדיות.

בהתחלה חשבתי לעצמי איזה באסה נעליים אורטופדיות זה בטח מוצר כזה של זקנים וזה אומר שגם הזדקנתי וגם אני אלך עם נעליים לא אופנתיות. כאמרתי את זה למומחה אורטופדיה הוא הרגיע אותי והסביר לי כי אין לי מה לדאוג והיום ניתן למצוא נעליים אורטופדיות אופנתיות שמותאמות למידות הרגל של הלקוח ונראות טוב מאוד ואפילו לא מסגירות את העובדה כי מדובר בנעליים כאלו.

מתברר כי אותן נעליים אורטופדיות נעשות על פי צורת כף הרגל של הלקוח ומותאמות בצורה אישית לכף הרגל שלו ומותאמות בדיוק ובמיוחד לצורה השונה של כף הרגל הבעייתית ובזכות זה ההליכה נעשית הרבה יותר נוחה וקלילה וזאת בניגוד לנעליים רגילות שקונים בחנות רגילה ופשוטה, נעליים שלא מותאמות לשום דבר.

אז המומחה אורטופדיה שלי צדק ובאמת מאז שעשיתי נעליים אורטופדיות קל לי יותר ונעים לי יותר ללכת ובכלל לא כואב ולא מציקות לי הרגליים בהליכה או בישיבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה