יום שני, 6 בדצמבר 2010

שיפוץ אלומיניום בכל הדירה

אחרי הרבה שנים שהם גרים באותו בית ההורים שלי החליטו לשנות כמה דברים בבית הישן שלהם. אני לא מדבר על שיפוץ כללי אלא על שינויים קטנים מבלי לשבור את הקירות ואת הראש על איך ואיפה לשים כל מיני דברים חדשים.

בתחילה הם התלבטו אילו דברים ומה לשנות. היה רצון להחליף את תריסי אלומיניום שלהם לתריסים חדשים יותר, משהו מתוחכם וחדשני יותר, סגנון של תריס חשמלי. הם גם חשבו להחליף עיצובים בחדרי האמבטיה שלהם ולשנות את האווירה בחדר השינה עם כל מיני עיצובים בעזרת אלומיניום שהוא חומר שקל לעצב איתו ולעשות דברים יפים לחדר.

לאחר חיפושים מרובים הם מצאו חברת אלומיניום שזוג חברים המליץ עליהם לאחר שהם עשו שיפוץ כללי בבית , שברו קירות, הוסיפו קומה והוסיפו תריסי אלומיניום בכל החדרים. בנוסף, אותם חברים גם הוסיפו פריטי אלומיניום רבים ויפים בכלל החדרים ולכן אותה חברת אלומיניום התאימה להוריי.

החידוש הקטן התחיל והוריי החליטו שהם מתפעלים את כל האירוע שמתרחש בביתם. הם תכננו איזה סוג אלומיניום הם רוצים והם אלו שהחליטו איך ייראו תריסי אלומיניום בסלון ואיפה עוד הם רוצים למקם אותם. הבעיה הגדולה בשינויים בבית זה שאתה יודע איפה אתה מתחיל, מה אתה רוצה אבל אתה לא יודע איפה תסיים ואיך.

ככה, מצאו הוריי את עצמם משנים ומשפצים מעבר למה שהיה מתוכנן. הם החליפו את כל תריסי הבית בתריסי אלומיניום חדשים ויפים, תריסי אלומיניום חשמליים וחדשניים יותר שעובדים עם שלט רחוק. בנוסף הם בנו כל מיני ארונות, מקלחונים ומצאו את עצמם מתעסקים עם חלקי אלומיניום בכל הבית.

לבסוף כשמלאכה הושלמה, הם הסתכלו על הבית והחליטו ש- א' הם לא עושים שום שיפוץ או שינוי בזמן הקרוב בבית. ב' – הבית יצא מדהים ובאמת השתנה לרוב בעיקר בזכות תריסי אלומיניום שהם הוסיפו לבית ובכל שאר אלומיניום שהם חידשו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה