יום שלישי, 5 באוקטובר 2010

תריסים חשמליים מעצבים ונעימים

בבית של סבתא שלי יש תריסים חשמליים עשויים מחומר אלומיניום, תריסים חשמליים כאלו שנסגרים ונפתחם בעזרת כפתור חשמלי מיוחד שמעלה ומוריד אותם בזמן לחיצה.
אני זוכר שכשהייתי קטן והלכתי לבקר אותה תמיד אהבתי להסתכל על אותם תריסים חשמליים בפעולה זה ריתק אותי לראות איך התריס עולה ונעלם בתוך החלק העליון של הקיר כשהוא נפתח לרווחה ואיך הוא חוזר לאט לאט כשהוא נסגר. בזמנו הייתי מבקש תמיד מסבתא שלי לפתוח ולסגור את אותם תריסים חשמליים אלומיניום בכדי שאוכל להסתכל ולראות את הפלא בפעולה. היא מצידה תמיד אמרה שזה לא משחק ושלא כדאי כל הזמן לפתוח ולסגור אותם כי הם יכולים להידפק ככה. אני מבחנתי, כמו כל ילד, רציתי לראות וליהנות.
בכלל תריסים חשמליים עשויים אלומיניום זה פתרון נהדר לסגירה והצלה על הבית וגם לשמירה על השקט בתוך הבית. כשאתה יושב בבית ופתאום השמש מציצה לה מבעד לזכוכית אתה יכול להוריד את התריסים בקלות או על ידי הכפתור שממוקם ליד החלון או בחלונות החדשים יותר אפשר להשתמש בשלט רחוק מיוחד שסוגר ופותח את אותם תריסים חשמליים העשויים אלומיניום בקלות וביעילות.
היום כמבוגר יותר אני מבין גם כי תריסים חשמליים עשויים אלומיניום שהוא חומר קל ונוח לעבודה, אלומיניום חומר שלא מחליד ולכן קל לשטוף ולנקות אותו ללא חשש ובנוסף הוא מחזיק מעמד לאורך שנים רבות בזכות זה. כמו כן, מאחר וחומר אלומיניום הוא חומר קל משקל שקל לעבד אותו ניתן לעצב אותו בצורות שונות דבר שמוסיף יופי ועיצוב לבית.
תריסים חשמליים הם דבר נהדר, שהקסים אותי בילדותי וכיום אני מבין שזה גם יכול לעצב את הבית ולתרום לו רבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה